Олива моторна Texaco Delo 400 XLE HD 5W-30, 208л (шт.) (код:PG6732)
♻️100% оригінальні товари!
Опис Олива моторна Texaco Delo 400 XLE HD 5W-30, 208л (шт.)
Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 - це синтетична моторна олива преміум-класу для двигунів, призначених для важких умов експлуатації. Олива спеціально розроблена для підвищення економії палива і відповідає вимогам до ефективності широкого діапазону новітніх атмосферних і турбованих чотиритактних дизельних двигунів з низьким рівнем викидів, дизельних агрегатів попередніх моделей і газових двигунів, а також позашляхової та будівельної техніки.
У Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 використовується технологія ISOSYN, яка поєднує високоякісні базові оливи і присадки, розроблені для забезпечення оптимального захисту дизельних двигунів.
Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 розроблена із застосуванням покращувачів індексу в'язкості і ефективних пакетів присадок для зниження вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, що забезпечують надійні диспергуючі і миючі характеристики, стійкість до окислення, захист від зносу і корозії, з ефективними піно пригнічуючими добавками, в двигунах, що відповідають нормативам викидів забруднюючих речовин Euro VI для двигунів Volvo, MAN, Scania, Daimler, DAF і Iveco.
Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 забезпечує сумісність з двигунами попередніх поколінь, дотримання умов специфікацій Full SAPS і специфікацій для більш низького вмісту сульфатної золи, фосфору і сірки, якщо це дозволено виробником комплектного обладнання (OEM). Олива Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 рекомендується до використання, якщо потрібні збільшені інтервали заміни відповідно до вимог ACEA E4, E6, E7 і E9.
Споживчі переваги
- Призначено для оптимізації економії палива і забезпечення захисту двигуна від зносу.
- Розроблено для застосування в двигунах, що експлуатуються в умовах автомобільних доріг, поза автомобільних доріг, в будівельній техніці, агрегатах з низьким рівнем вихлопу і в старих дизельних двигунах. Сприяє скороченню складських витрат.
- Склад, заснований на синтетичній базовій оливі з низькою в'язкістю, забезпечує надійність при холодних запусках в умовах мінусової температури.
- Сприяє підтримці в чистоті поршневих кілець, клапанів і поршнів, забезпечує прекрасну диспергованість нагару і контроль над зносом, оптимізуючи термін експлуатації двигуна.
- Сприяє низькому викиду і продовжує термін служби дизельного фільтру сажі (DPF), скорочуючи час простою на техобслуговування.
- Оптимізовані присадочні технології з синтетичними базовими компонентами допомагають контролювати процеси окислення, утворення шламу, згущення, і подовжують інтервали заміни масла.
Області застосування
- Олива, рекомендована для атмосферних і турбованих чотиритактних дизельних двигунів
- Рекомендована для застосування в дизельних двигунах, що відповідають вимогам Євро IV і сучасним вимогам до рівня шкідливих викидів Євро-VI, якщо це дозволено виробником комплектного обладнання, а також для використання в двигунах з застосовуваними на світовому ринку системами доочистки відпрацьованих газів. Має універсальний склад, рекомендований для специфікацій як з низьким (ACEA E6 і E9), так і з високим (ACEA E7 і E4) вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки.
- Олива придатн до застосування як в старіших двигунах, так і в найсучасніших моделях з низьким рівнем викидів. Воно розроблено для ефективної роботи в поєднанні з багатьма видами звичайного палива, такого як дизельне паливо з низьким і наднизьким вмістом сірки, і різними видами біопалива. При використанні з високосірчисту паливом воно забезпечує хорошу стабільність загального лужного числа (TBN) і загального кислотного числа (TAN), еквівалентну продуктам з високим вмістом сульфатної золи, фосфору і сірки.
- Масло Delo 400 XLE HD SAE 5W-30 рекомендується для застосування в багатьох газових двигунах і у позашляхових або будівельних агрегатах, які працюють в умовах, де потрібна відповідність специфікації SAE 5W-30
- Рекомендації виробників двигунів можуть відрізнятися від наведених, тому при наявності сумнівів зверніться до керівництва по експлуатації транспортного засобу та/або до дилера.
Узгодження
- Cummins CES 20081;
- Detroit Diesel DDC93K218;
- Deutz DQC IV-10 LA;
- Mack EO-O Premium Plus;
- MAN M3271-1, M3477, M3575, M3677;
- MB-Approval 228.51, 228.31;
- MTU Категория масла 3.1;
- Renault Trucks RLD-3;
- Scania Low Ash;
- Volvo VDS-4.
Експлуатаційні властивості
- ACEA E9, E6, E7, E4;
- API CJ-4, CI-4 Plus, CI-4;
- Caterpillar ECF-3;
- Mack EO-N;
- MTU Категорія оливи 2.1;
- Renault Trucks RLD-2;
- Scania LDF-4 (Узгодження в процесі отримання);
- Volvo VDS-3.
Придатне до використання в наступних двигунах:
- Renault Trucks RGD і RXD;
- Renault Trucks RLD, RD-2, RD;
- Застосування, що вимагають Volvo VDS-2;
- Двигуни Iveco Euro VI;
- Збільшені інтервали заміни DAF (двигуни Euro IV, V MX і VI).
Об'єм, л : 208 БочкаВ'язкість оливи по SAE : 5W-30Застосування за типом : Вантажні автомобіліДля типу двигунів : ДизельнийСтандарт API : CI-4 | CI-4 Plus | CJ-4Стандарт ACEA : E4 | E6 | E7 | E9Базова олива : СинтетичнаТактність двигуна : ЧотирьохтактнийЕнергозберігаюча олива : ТакЕкостандарт : EURO I | EURO II | EURO III | EURO IV | EURO V | EURO VIДопуск Caterpillar : ECF-3Допуск Cummins : CES 20081Допуск Deutz : DQC IV-10 LAДопуск Mack : EO-N | EO-O Premium PlusДопуск MAN : M3271-1 | M3477 | M3575 | M3677Допуск MB : MB 228.31 | MB 228.51Допуск MTU : Type-2.1 | Type-3.1Допуск Renault : RD | RD-2 | RGD | RLD | RLD-2 | RLD-3 | RXDДопуск Volvo : VDS-2 | VDS-3 | VDS-4Стандарт Scania : LDF-4
Доставка
Оплата
-
Як часто потрібно міняти олію в автомобілі?
Оформлення заказу
Для оформлення замовлення додайте товар у кошик, заповніть усі поля та натисніть "Підтвердити замовлення".
Оплата карткою
Ви будете перенаправлені на захищену сторінку оплати, де можна буде сплатити за товар.
Доставка поштою
Як тільки замовлення буде оформлено, ми почнемо комплектувати та упаковувати товар. Після відправимо поштою за вказаною адресою.
Отримання товару
Вам прийде повідомлення, що замовлення надійшло на відділення пошти і Ви зможете його забрати.