Frequently Asked Questions
Часті питання з відповідями
Який графік роботи вашого інтернет-магазину?
Замовити будь-який товар на сайті, який є в наявності, Ви можете у будь-який час.
Пн-Пт: 09:00 - 18:00, Сб: 10:00-16:00
Якщо товару немає в наявності, як дізнатися про його надходження?
Щоб дізнатися про появу товару на складі інтернет-магазину, Вам потрібно залишити свої контакти, після чого ми обов'язково сповістимо про його надходження.
Чому потрібно реєструватись на сайті?
Реєстрація на сайті не є обов'язковою умовою, тому що у нас діє послуга «Замовити в 1 клік», але при реєстрації перед покупцем відкриваються такі можливості:
- Ви стаєте клієнтом магазину і отримуєте бонуси до кожного товару. Ці бонуси можна відразу витратити на покупку будь-яких інших товарів в інтернет-магазині «Моторне масло»
- Ви отримуєте додаткові бонуси у розмірі 5 балів із кожних 100 гривень вартості товару. Якщо вартість замовлення вища за 1000 гривень, то ми доставимо вашу покупку безкоштовно
- Ви стаєте партнером інтернет-магазину «Моторне масло», і тому одразу можете отримувати гарний прибуток
- Контролювати свої покупки та відслідковувати їхній статус відправки перевізником в особистому кабінеті
Користуйтеся всіма перевагами інтернет-магазину «Моторна масло», адже все це ми робимо лише для Вас.
Чи можна скасувати замовлення товару?
Якщо після замовлення товару виникли непередбачені обставини, то скасувати замовлення можна зателефонувавши за будь-яким номером, вказаним на сайті.
Чи є у вас гарантії, що після передоплати я отримаю товар?
Вашою гарантією є Закон України «Про захист прав споживача», тому одразу після оплати чи передоплати товару ми зобов'язуємось виконати боргове зобов'язання перед Вами.
Чи може відправлений вами товар бути підмінений у дорозі?
Будь-які види підмін та шахрайських дій виключені як з нашого боку, так і з боку перевізників. Ми працюємо лише з перевіреними службами, тому про заміну можна не перейматися.
Чи є у вас передплата розсилки інформації?
Така послуга у нас є, і якщо Ви бажаєте скористатися нею, то на сайті потрібно ввести адресу своєї електронної пошти, і натиснути кнопку «Підписатися».
Чи може після замовлення товару змінитись його вартість?
Вартість замовлення бронюється в момент його оформлення, але у зв'язку з нестабільною ситуацією в країні та курсом валют ціни можуть змінюватися. Ми за цим стежимо та працюємо, щоб ціни на момент замовлення були актуальними.
Чи може скористатися бонусами інша людина?
Бонуси на сайті нараховуються кожному користувачеві персонально. У нас не передбачено можливості обміну бонусними балами серед користувачів, тому ними може скористатися лише клієнт, якому вони були нараховані після покупки товару.
Чому краще купувати товари у нас?
- Широкий асортимент товарів різних категорій
- Швидке відправлення вашого товару в день замовлення
- Постійний зворотний зв'язок із магазином у робочий час
- Доставка товарів популярними перевізниками: «Нова Пошта» та «Міст Експрес»
- Бонусна програма, що діє на постійній основі
- Покупка товару в “1 клік”, якщо ви обмежені у часі, та не бажаєте реєструватися на сайті
- Додаткові бонуси за кожні 100 гривень вартості товару
- Проста та зручна навігація по сайту, що значно спрощує навігацію та пошук товарів
- Зручний фільтр, за допомогою якого можна задати необхідні параметри, і швидко знайти товар, що вас цікавить
- Найбільш оперативна обробка вашого замовлення та відправка товарів до 3 разів на добу, що гарантує отримання замовлення в найкоротший термін